יום חמישי, 8 ביוני 2017

נאום גיל 50


ממרומי גילי (עדיין מרגיש בן 16), חושב שיודע משהו על העולם הזה...
על מה מנסה להקפיד:
גמישות- שומר על גמישות (פיסית ומחשבתית) כי המציאות והגוף משתנים כל הזמן.
שייכות- מחפש כל הזמן קבוצת שייכות שתעזור לי להגדיר את עצמי.
ראות למרחוק- מסתכל למרחוק, מנסה לראות שקוף.
אחריות- לוקח אחריות על העולם הזה... לפחות היכן שיכול קצת לשנות, להשפיע (על פוטין, טרמפ וביבי זה כל-כך עובד).
מדדים- מגדיר לעצמי מדדי הצלחה "חכמים" SMART, כדי שאוכל להמשיך ולהתקדם בחיים (אשתי טוענת כי הגיע הזמן להאט את הקצב).
תיגמול- מתגמל את עצמי בקצת נחת, בשהייה ב"ניצחונות הקטנים".
בקיצור מחפש את "גשר אמת" שלי:
http://habitualvision.blogspot.co.il/2016/07/the-bridge-of-truth-for-leading.html?m=1
גמישות
שייכות
ראות למרחוק
אחריות
מדדים
תיגמול
ת'כלס איך עושים? 
דרך רגישותית- קשוב לסובבים אותי, לזהות את הצרכים שלהם, לסייע ולעזור.
מחשבה רשתית- פותר בעיות מורכבות הדורשות אינטגרציה, אסוציאציה וחדשנות.
לכידות משפחתית- מייצר קשרים בינאישיים, אווירה תומכת, מכילה ואוהבת, בתא המשפחתי הקטן שלי, ובכל צוות או מסגרת אחרת בה אני נמצא.
כוליות והכלה- אני אוהב אדם ולכן מנסה לשהות באמת (באותנטיות) במחיצת כל אחד ולראות אותו כשלם, הוליסטי, ללא שיפוט או פרשנות.
ודאות אינטואיטיבית- למרות שאני גבר, אני עובד על "שרירי הבטן" שלי ומנסה לקבל החלטות לא רציונאליות, מבוססות "תחושת בטן" (זה מייצר אצלי לא אחת הרבה כאבים).
תוך-אישית וענווה- מאד משתדל להעמיק את המודעות העצמית שלי לתוך התת-מודע, ובעיקר להבין את מקומי בעולם כ"תלמיד חכמים". מנסה כל הזמן לדייק את שליחותי ביקום לשים רק אותה במרכז (להיות "מנח אמצעי"- אפשר).
אחרון חביב הוא עקב אכילס שלי:
התמדה בפרטים- זו אחת מנקודות התורפה הגדולות שלי כגבר ובן "מזל תאומים".
בקיצור איך עושים? בדרך דמלכות"ה:
http://habitualvision.blogspot.co.il/2017/03/themalchutha-feminine-leadership-model.html?m=1
דרך רגישותית
מחשבה רשתית
לכידות משפחתית
כוליות והכלה
ודאות אינטואיטיבית
תוך-אישי וענווה
התמדה בפרטים
שמתי לב שהשורש נ.ס.ה חזרה בנאום מספר פעמים: כנראה בלי לנסות אין ניסיון חיים.
לסיכום, חיברתי את הספר "מנהל בראש" מבוסס מודל "מנחים ביחסים", מנסה לבנות "גשר אמת" בדרך דמלכות"ה, בכדי לממש את הDobeing שלי כאד"ם:
http://nirgo.blogspot.co.il/2015/05/blog-post_70.html?m=1
מחפש כל הזמן-
אמת (פילוסוף)
דמיון (אומן)
מוסריות (צדיק)
דרך אגב, לכל מודל שצוין, ניתן למצוא פוסט בלינק (המצוין...)
http://habitualvision.blogspot.co.il/2017/05/blog-post.html?m=1
תודה רבה לבת זוגתי יונית שקד גולן (שלא מצאתי בשבילה ראשי תיבות כי היא באמת הרבה הרבה יותר מזה), שבעיקר אוהבת אותי, מאפשרת לי, ולא מוותרת לי 
(אני לא מצליח להגמל מזה...) יצא אמ"ל:
אוהבת
מאפשרת
לא מוותרת
שבערבית זה תקווה, כן אני חושב שזו המילה הטובה ביותר שמגדירה אותך.
תודה רבה לכם: שותפי היקרים לחיי המלאים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה